fredag 31 oktober 2008

Jomenvisst!!!

Igår var det fest igen! Först musikquizz i vattentornet där lag "JUMBO it is! (mera boyband till folket)" givetvis också kom på jumboplatsen. 8 av typ 44 rätt är fasen i mig katastrof men jag och Ulrika var lika glada ändå! Sen bar det av till Arena där det var världens längsta kö och medelåldern 19år. Tror att vi gammtanter höjde den ett rejält snäpp! Sen fuldansades det en hel del. KUL!!!
.

JUMBOgänget

Mina adoptivpäron!
Tydligen rätt glad över första snön ändå... Kanske för att det bara var några flingor!

Syskonen Andersson!

Wild Wild West!!! Och som synes- bubblan!

Det var en gryyyyym kväll igår! Jag hade skitskoj! Det bjöds till och med på efterfest med spagetti och köttbullar! Mera efterfest åt folket! Det som är mindre kul är att lämna efterfesten kl 12 dan efter och kliva ut rätt på gågatan mitt lunchrusning i gårdagens outfit med smink och hår på sniskan för en promenad hem. En walk of shame utan dess like- fast UTAN shame då! Så det så! Ja, ni fattar! Mer sånt- härligt häng med roliga människor.

Har skrattat hela morgonen! Mest åt en historia en kille berättade om en annan kille. Han hade följt med en tjej hem efter krogen för att...ja...och det gick väl sådär... (Underbart är kort?) Och istället för att försöka rädda situationen hade han först inte sagt ett ljud utan bara klätt på sig och sedan sagt:

"Neee, men så att... Knu*a kan man ju!" Sen bara gått. HAHAHA, jag dör!

Nu ska jag bara ladda om och hämta nya krafter för på lördag vankas det fest igen! My oh my!

4 kommentarer:

  1. Haha dear good, bubblan it was!

    SvaraRadera
  2. limpis- jotack! Det vill jag verkligen påstå!

    SvaraRadera
  3. Kanske ska köpa en ny jacka till din kompis, hon har den på varje fest enligt korten på din blogg...ehe

    SvaraRadera
  4. limpis- haha, neee är det verkligen så? Men hon e ju så fin i den!

    SvaraRadera