måndag 13 oktober 2008

Tajm to lörn samm inglisch!

Eftersom jag tänkt vara kvar här även till våren så måste jag ju ha något att göra också. Jobba? Nejnej! Känner mig inte redo! Alls! Så idag sökte jag kurser för att komplettera min utbildning. Närmare bestämt detta:
.
Plan A:
- Engelska för undervisning av yngre barn, skolår 1-6. 30p
- Samtalsmetodik 7,5p
- Konflikter och konflikthantering 7,5p
.
Plan B:
- Idrott och hälsa/rörelse för yngre barn 30p
- Barn och ungdomskultur. Identitet och motstånd 7,5p
.
Egentligen borde jag väl kanske slappa och läsa lättare kurser istället för heltid och mer där till men jag tror detta blir bra. Jag är pepp. Hoppas verkligen att jag kommer in på allt i Plan A. Då är min utbildning komplett i mina ögon och jag kommer vara oemotståndlig på arbetsmarknaden! MOAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar