lördag 25 oktober 2008

Singing in the rain.

Oh dear god! Vilken fredagkväll! Gårdagskvällen spenderades hemma hos Tias med trerätters middag (supergott!)och en massa dricka. Första festen på 6veckor och en blandning av öl, cider, vin och sprit toppat med en cigarett eller två (så jäkla äckligt, fattar inte vad jag höll på med!? Hatar ju skiten. Egentligen.) är orsaken till dagens totala koma. Frukost: cola. Lunch: cola. Men kul var det, så det var det värt!
.
Skönsång? Skulle inte tro det va.

En kväll med singstar, twister och massa skratt som vanligt! Och en massa söta hundar!



Jag kunde såklart inte hålla tassarna i styr. Hrm.

Tre av mina absoluta favoriter!

Sen gillar jag när man tittar igenom kameran dagen efter och upptäcker diverse roliga kort och bara undrar vad i hela fridens namn man höll på med igår:


Tror det är nåt twister-moove jag försöker demonstrera...

Ja, herregud!

Och så favoriten:

.
Behöver väl kanske inte säga att det var bubblan igår..?

.
Men det var en superkul kväll, som alltid. Tack! Nu måste min kropp få vila ett tag. En vecka iallafall. Jag börjar med att bädda ner mig i soffan och titta på film.


2 kommentarer:

  1. YEEES!! Det funkade, jag fixade det:). Gillade den bilden på dig och mattias. Ser ut som att han "spankar" dig:).

    SvaraRadera
  2. kamilla- mer kommentarer då tack, nu när du fixat det! Ja, jag vet inte riktigt vad som händer där men det vore ju inte helt omöjligt då jag tydligen "serverar" det så fint ;P

    SvaraRadera