torsdag 2 oktober 2008

too cool for school.

Idag är det hemmastudier som gäller. Det fattar ni ju vad det innebär... Var i och för sig iväg och gjorde två intervjuer till arbetet i morse men sedan dess har det varit dött. Det går ju bara inte! Så fort jag ens försöker bli jag bara supertrött och måste lägga mig och sova. Jodå, fröken disciplin var det ja.
.
Annars har jag varit en sväng på stan. Såklart. Reklamerade ett par toppar. Lika bara att göra det och få pengarna tillbaka istället för att bara accepera att de vridit sig/tappat färgen i tvätten och låta dom hänga längs in i garderoben. Dessutom kan jag behöva alla pengar jag kan komma över då jag nu har 700kr kvar. Undar vad för skojigheter jag kan unna mig denna månad? Nej just det ja- inga! Buhuu. Tror jag måste lägga ut lite grejjer på Tradera. Några av mina 30par skor jag inte använder kanske? Och jag får inte inte INTE nalla av mitt sparkonto. Där finns värdefulla ören som ska gå till N.Y-resan. Håll dig i skinnet kvinna!
.
Och nu är klockan redan över 16 och jag har inte gjort ett skit. Men för att sysselsätta sin matte spydde odjuret precis på hallgolvet. Åh, vad snäll han är... Älskar. Nu kan han definitivt glömma att jag lägger mina sista kronor på kattmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar