tisdag 28 oktober 2008

Äntligen!

Idag är ännu en bra dag! Började med att jag fick ett sms av linn- idag bär det av till Ikea och Willys för storhandling! Ja, tack! Så nu lär jag göra av med mina stackars korvören jag har kvar på värmeljus. Hejja!
.


Sen messar lillebror och berättar att första avsnittet i säsong 5 av Kenny vs. Spenny kommit ut! SWEET!!! Ni som inte sett det- kolla! Två killlar som tävlar i de mest absurda tävlingarna. Som tex:

- First guy to get a boner loses. (<--favorit!)

-Who can eat more meat?

-Who do gay guys like more?

-Who Can Wear A Dead Octopus On Their Head The Longest? (<--favorit!)

- Who can stand up the longest?

Ja, superkul helt enkelt! Det nya avsnittet jag väntar på nu är "Who can keep a dump in their pants the longest?" HAHA, jag dör! Detta säger väl allt om min och lillebrors humor. Men jag lovar- det ÄR skitkul! hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar