torsdag 16 oktober 2008

ändrade planer

Var tänkt att jag kanske skulle åka hem en sväng under v.44, då det är novemberlov hemma, och jobba på gamla jobbet (Behöver pengar NU!) Men det bli för tjorvigt. Släpa kattstackarn upp och ner till Ösd för att jobba i några dagar? Nee, det gör jag inte. Hade varit kul att hänga med lillebror eftersom päronen är i Turkiet då men det får helt enkelt vänta tills i jul. Tråkigt men sant!
.
Man skulle ju kunna tycka att jag borde ha skaffat mig ett extrajobb här för länge sen, men jag har bara inte idits! Och nu känns det bara dumt då jag ändå ska flytta hem snart. Så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet som jag faktiskt plockat alldeles själv...
.
Annars var jag och Ulrika på en rolig grej igår. Danspasset på friskis. Första träningen sen i juni- hejja! Hur som helst var det en spännande upplevelse. Passet började med att vi körde YMCA... Jag kan erkänna att jag för en sekund kände mig som 13-år och allt är såååååå pinsamt! Men det gick snabbt över och sen var det shake it!!! Verkligen.

2 kommentarer:

  1. Så det var kul med danspass?? Jag har funderat på att testa det me, men inte kommit iväg än!

    SvaraRadera
  2. Emma- det var kul! Inte så svårt. Bra musik. Handlade mest bara om att släppa loss och känna känslan liksom! Våga testa!

    SvaraRadera