söndag 26 oktober 2008

Supersöndag.

Ja, det är faktiskt en supersöndag idag. Trots det faktum att min kropp fortfarande är sliten från fredagens festande- ont i kroppen, uttorkad och hungrig (drack ju bara massa cola och åt en skål makaroner igår. Hejja) Och när jag festat hårt, inte druckit eller ätit vettigt på ett par dagar så skojar jag inte om jag säger att jag krymper två storlekar. Det har inte den här sparriskroppen råd med! Var precis påväg att göra kladdkaka till frukost men hade inga ägg. Typiskt. Men känner jag mig själv så lär jag nog hitta på annat att svulla under dagen...
.
.
Annars är det som sagt en bra dag. Kanske var det den "extratimmen" man fick idag, kanske var det det roliga smset som trillade in på morgonkvisten eller kanske var det bara den vanlig söndagskänslan som gjorde det! Vem vet? Men det spelar ingen roll. Nu ska jag ta tag i opponeringen inför imorgon- då smäller det! Men tills dess att den deppiga hopplösa känslan troligtvis infinner sig efter seminariet tar jag tillvara på den glada och nöjda känslan sålänge.

2 kommentarer:

  1. Jamen visst är det en härlig söndag? Känner samma sak, och det är som du säger: man får ta tillvara på känslan så länge den varar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. martin- kul att du gör mig sällskap i denna underbara söndagskänsla! KRAMAR

    SvaraRadera