måndag 13 oktober 2008

Halleluja!

De sensaste veckorna har jag ju i stort sett bott på skolan, men igårkväll tog jag mig en välbehövlig paus. Fika med Ulrika och Linn (som är tillbaka i stan om än bara för några dagar) stod på schemat. Trodde vi. Tydligen kan man inte fika någonstans här i stan en söndagkväll. Det fick bli McDonalds. Men det funkade det med! Men det är klart, med trevligt sällskap funkar väl allt!
.
Men idag var det full rulle igen! Möte med handledaren för godkännande och anmälan till opponering. Jag har varit hur spänd som helst över att hon inte skulle tro att jag hinner bli klar i tid och därmed neka mig opponering, men det gick bra! ÅHHHH!!! Det är så skönt att veta nu att jag har ytterligare en vecka att knåpa med skiten och sen är det över! Jag vill bara hoppa runt som en galning och göra glädjetjut! TJOHOO!
.

.

Lättad åkte jag hem från skolan liiiite tidigare och hade storartade planer på att fira med en extra lång promenad i det varma vädret och kanske lite pops och cola på en helt vanlig måndag. Men efter en stabbig måltid med grädde och extra smör (fira var det ja!) i potatismoset var det jag som slocknade som en stock i soffan. Såklart! Så brukar det ju vara när jag inte har skolskit hängande över mig men nu med arbetet har jag varit så upp i varv när jag kommit hem. Så tydligen har min kropp saknat mina små napar så mycket att den var tvungen att ta igen lite förlorade tupplurar. Så mycket för mina planer. Skulle ju kunna trycka lite pops men jag är bara såååå trött. Ska ta och hoppa i säng snart så jag är fit for fight imorrn när arbetet kommer kräva sitt igen. Zzzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar