måndag 6 oktober 2008

Den som gapar efter mycket...

Då har jag precis spytt lite livspanik över päronen också. Men det är ju det de är till för. Ja, inte för att ta all skit då utan att hjälpa och lugna när ångesten sprutar ut ur öronen på deras stackar lilla barn. Tackar!
.
Annars går arbetet sakta men säkert framåt. Jag ska nog ro i hamn den här skiten också ska ni se! Även om jag fick ett oroväckande svar idag av en tjej när jag berättade att jag bara hade skrivit 10 sidor: "OJ, tror du att du kan få lämna in det lite senare då..?" Ehhh, NEJ! Jag ska fixa det här! Om jag så ska sitta uppe hela nätterna den här veckan... Gud, så skönt det ska bli och slippa det här arbetet sen. ÅHH!!! LJUVA SISTA 10 VECKOR! BLAJIG DATAKURS OCH SLUTPRAKTIK!!! LOVELY!
.
Och för att återkoppla till rubriken är det nu slutgapat. Orkar inge mer. Skiter i allt! Dags att leva här och nu. Allt annat kommer ordna sig ändå. Förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar