torsdag 16 oktober 2008

fredag hela veckan

Huuu, så tiden rusar iväg! De senaste veckorna har gått så himla snabbt! Känns som att det varit fredag var och varannan dag. Detta trots att jag egentligen inte gjort nåt annat än petat med arbetet. Jag har ju för tusan inte varit ut på 4 helger! Och det blir ju en 5e efter helgen som kommer nu. Lördag och söndag kommer spenderas med finslipning av arbetet.
.

.
Sen lovar jag att sluta tjata om mitt examensarbete också! Men jag har liksom andats den där skiten nu i 8veckor så det är som oundvikligt. Men sen- då jävlar blir det andra bullar! Annat kul är att det ser ut som att jag ska få åka till Sthlm i november och kramas med Knoddis! Åh, vad kul och mysigt vi ska ha! Jag saknar mina vänner. Dom är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar