måndag 6 oktober 2008

Varsågod MIA!

Pratade med min goda vän Mia igår om vår planerade N.Y-resa. Fasen vad skoj det kommer bli! Jag är pepp! Och det är fortfarande läääänge tills dess men det är skönt att ha nåt att se fram emot!

.
Hur som helst kom jag på att jag är skyldig henne en julgris. Dvs mig själv julen 2001 i 3:an. Hon vägrar tro att jag var en julgris då men det var jag! Efter en sommartågluff med ca 4kilos viktnedgång på en redan ganska tunn kropp så tyckte jag att jag behövdes ätas upp. Sagt och gjort. Ursprunglig vikt uppnåddes och även bra många kilo till på det! Så när julen kom var det jag som låg på bordet med ett äpple i munnen! Go å Glá kexchoklad!
.

.
Bildbevis hittades på Mommas anslagstavla. Kul att hon tycker att den bilden är en bra och representabel bild på sitt kära barnbarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar