lördag 18 oktober 2008

It's a Good Morning!

Åker inte upp till skolan idag utan ska försöka fixa lite hemifrån istället. Lycka till. Så äntligen kanske jag kan återgå till gamla rutiner igen. Tog en liiiiiten sovmorgon och sen ut på härlig morgonpromenad i frost och dimma. Underbart när det biter i kinderna!
.
.
.
Väl hemma igen efter 1½timmes frisk luft var det dags för frukost. Alltid gröt. Skippade lingonsylten och lyxade till det med äpple och kanel.
.
.
Råkar jag ha en morgontidning, så som idag, får jag räkna med sällskap vid bordet...
.
.
Det sällskapet resulterar givetvis i ett freakout. Djävulskatten var namnet ja!
.
.
Nu blir det plugg! Snälla Snälla Snälla låt mig få lite gjort idag trots att jag sitter hemma! (brukar sluta i att jag gör annat som helt plötsligt verkar nödvändigt och roligare. Typ städa, diska, tvätta, rensa garderoben. Ja, sånt kul ni vet!) För övrligt, bortsett från skolskiten, är det här den bästa hösten på mycket länge! Kan inte ens komma ihåg att jag någonsin njutit av hösten så som i år. Det är väl bara att tacka och ta emot antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar