tisdag 21 oktober 2008

Zzzz

Huuu, vilken dag! När klockan ringde imorse vid åtta tänkte jag att jag var värd en sovmorgon och slog bara av den. Vaknade kl två igen. TVÅ!!! Så jag flyttade mig bara från sängen till soffan och har tittat på six feet under hela dagen. Jag har ont i huvudet och är mos. Suck. Jag som haft så svårt att sova de senaste nätterna, det här lär ju inte göra saken bättre... Usch!
.

.
På torsdag ska jag iallafall vikariera för min praktik-handledare. Kan bli kul! Är nervös såklart men det går säkert bra. Kan ju vara bra att träffa barnen lite innan jag ska dit och ha slutpraktik i 5veckor. Nu blir det middag. Och eftersom det blev makaroner och köttfärsås till frukost blir det fil och mackor till middag. Ordning och reda. Hrm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar