söndag 19 oktober 2008

panikslagen söker generös

Vilken underbar söndag! Eller ja, den såg underbar ut i allafall. Jag har suttit inne hela dan och skrivit. Ska snart slänga ihop en svengels abstract alternativt använda nåt översättningsprogram på den befintliga sammanfattningen... Lite får man väl fuska!? Fattas väl bara det att man skulle åka dit för fusk. Nejtack! Känns som jag tappat all engelska så jag skulle verkligen behöva läsa den där engelskakursen i vår. Suck. Dagen har annars spenderats med ont i magen eftersom någon låg vaken till tre inatt och åt bullar i sängen. Trevligt.
.
Nu sitter jag och kikar på reprisen av "Bonde söker fru". OH DEAR GOD! säger jag bara. Jag sitter bara och skrattar och skriker rätt ut. Så pinsamt! En del är ju så stela så man undrar ju hur de ens klarar sig ute i livet. Nog för att en annan kan vara fröken plump men jag är förhoppnings vis inte helt socialt handikappad iallafall. Men vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar