måndag 27 oktober 2008

Domen:

Ja, då var opponeringen gjord! Det gick faktiskt ganska bra må jag säga. Seminarieledaren va bra och trevlig och hade för övrigt snygga kläder och snälla ögon. Han hade väl inga större invändningar även om jag fick lite ändringar som måste göras. Ska bl.a strukturera om min resultatdel (som min handledare godkänt för länge sen. Tackar) vilket lär ta ett par dagar att fixa till- i min slappartakt iallafall. En stackars tjej skulle komplettera med 4(!!!) intervjuer och ändra metod och resultat därefter. Poor thing!
.
.
Så idag är jag nöjd. Över just det iallafall. Mindre nöjd över den misstänkta sjukdomen som verkar komma smygandes. Ont i huvudet och spränger vid bihålorna plus ett härligt lätt illamående. Kan i och för sig ha att göra med att jag inte åt nåt mer än makaroner igår heller och var uppe till nästan 03 och därmed sov 3 timmar inatt. Men troligtvis är det faktiskt så att jag håller på att bli sjuk på riktigt. Ska nu ta och bädda ner mig och sova en sväng. Sen får jag väl ta mig ann arbetet lite halvhjärtat en stund innan jag förhoppningsvis får hänga med Linn som äntligen är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar