torsdag 30 oktober 2008

Brrrrrrr

Jädrans, vad kallt det är ute idag då! Var precis upp på vinden och hämtade ner vinterjackor och mössor, vantar och halsdukar och skit. De luktar sådär härligt instänkt och källaraktigt. (Tänk loppis) Förvånas varje år över vilken ful vinterjacka jag rotar fram och går alltid och köper en ny, men detta år är det tyvärr inte ett alternativ. Buhu, jag vill inte ha vinter! Gillar INTE! Älskar julen men hatar resten! Kallt och jävligt och snö, snö, snö, snÖ, sNÖ, SNÖ, SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!! Blä!
.
Annars idag står diverse roliga aktiviteter på "att göra- listan":
- Storstäda
- Diska
- Tvätta
- Plugg (eller så inte. Moahaha)
- Besök hos doktorn med stort D. Eller G. Beror väl på hur man ser det... Alltid lika kul. Hrm.
- Promenad
- Simtur (okej, tanken var god men kanske var lite väl ambitiöst för den punkten ströks så fort jag öppnade ögonen i morse)
.
När allt detta är avklarat väntar ännu en makaronimiddag och sen F E S T!!! Musikquizz sen utgång. Kan bli kul!

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg! Skulle vilja träffas och prata lite ex.arbete, så jag vet vad jag har att vänta:(

    SvaraRadera
  2. kamilla- ja det vore trevligt, men du har inget att oroa dig för! Du kommer fixa det utan problem. Börja i tid bara!

    SvaraRadera