tisdag 14 oktober 2008

love is in the air...

Jag vet inte vad det är med den här hösten. Jag som hatar höst och skulle gå i ide har helt plötsligt ångrat mig. Det är någonting med det helt underbara vädret. Sol, värme och massa fina färger. (Suck, man vet att man börjar bli gammal när man helt plötsligt uppskattar naturen...)

Det är som om våren äntligen kommit efter en lång och kall vinter. Det liksom spritter vårkänslor i hela kroppen. Jag är tydligen kär i hösten. Iallafall fina höstdagar som denna!

2 kommentarer:

  1. Halloj!Håll i dig! Nu så kommer jag inom kort att lansera datumen för inte mindre än två helger då jag har combofritt!! Time to pack your bag and take a visit to the big hufvudstad =D
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Fia- SWEET!!! Säg bara till så ska jag se när det passar bäst för fröken sandrah! Härligt!!!

    SvaraRadera