måndag 20 oktober 2008

Jo, det är sant!

Jag är faktiskt klar! Lämnade in skiten idag. Känns helt overkligt och jättenervöst. Jag vägrade som vanligt att läsa igenom mitt färdiga arbete så egentligen vet jag inte alls vad det är jag lämnat ifrån mig. Men jag vet att det inte är superbra och att jag inte lagt ner varken själ eller hjärta i det. Tråkigt då jag egentligen tycker att mitt ämne är jätteintressant och superviktigt men jag är så less och trött nu efter tre år så jag orkade bara inte. Att vara nöjd och stolt över arbetet är något jag gett upp för länge sen... Tyvärr.
.
Nu har jag iallafall två veckors "ledigt", förutom opponering nästa måndag, och det ska bli såååååå skönt! Slappa, promenera och träna kommer stå på dagordningen. Inte nån skola så långt ögat kan nå! UNDERBART!
.
Att examensarbetet är klart och inlämnat ska givetvis firas. På fredag är det jag som ska svepa alkohol för första gången på sex veckor tillsammans med Greniz, Tias och förhoppningsvis SJ över en finfin middag. Kommer bli grymt!

4 kommentarer:

  1. Martin- Tack kompis! :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Fasiken va skönt!!! När kommer du hit?!! Kom Kom KOM!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Sofia- tackar så mycket! Hur skönt som helst! Jag kommer snart! LOVAR!

    SvaraRadera