tisdag 16 december 2008

Not funny!

.
Neee, inte kul alls faktiskt! Så som jag har gått och pepprat och tagit i trä hela hösten över hur länge sen det var jag var sjuk. Och under de senaste veckorna under praktiken har jag pepprat extra mycket bland alla barnbaciller och allt har gått bra. Fram till nu vill säga. Nu kan pepparn dra åt skogen alltså! För nu sitter jag här med världens halsont, rethosta, stickningar åt bihålorna och en trött och hängig känsla som börjar smyga sig på. Härligt! Neee, det här har jag verkligen inte lust med. Och inte tid heller så var det så bra. Jag måste ut i vimlet och leta julklappar här i dagarna innan jag beger mig hemåt. Och hemma är det ingen rast och ro- Jobb redan på lördag! Men jag tackar och bockar, för nu ska N.Y-shoppingkassan jobbas ihop!
.
AAAtttjjoOOO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar