tisdag 23 december 2008

bästaste

Lördagens galej var gryyyyymt! Förfest hos Johanna, fest och spelning med Looptroop Rockers på Oleary's sen efterfest hos Johanna igen! Sådana här kvällar älskar jag verkligen att vara hemma igen!
.
.
Naaawwww!!! Så fina.

Världens finaste Johanna.

Medans jag fick slita och smyga ihjäl mig för att fånga Mia på kort...
...var det vissa andra som bad om det!
G R Y M spelning.


Och tills nästa fest och tillhörande bilder lovar jag att ha övat in en n y pose att tjata ut er med!
.
Efter en bra kväll och natt var det jag som släpade mig hem vid 9-tiden för att göra mig i ordning för jobb kl 12. Det var väl sisådär kul må jag säga, men smällar man får ta när man har de bästa människorna i världen att umgås med! Nu laddar jag, förutom till självaste JUlafton, till juldan och annandan då det åter igen vankas fest med jobb dagen därpå! Jag säger: L y c k a T i l l !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar