söndag 14 december 2008

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel...

Ännu en festlig helg är över. Fredagskvällen spenderades tillsammans med Linn med idol-final och massa snacks. På lördagen körde jag, Linn och Jossan förfest med massa drinkar för att sedan styra kosan mot Arena för en spelning med Markus Krunegård. Spelningen var skoj men medelålder 18år (max) kändes inte okej så efter spelningen drog vi till Ankan och dansade loss. Natten toppades med nattmat på BK. För en gångs skull var jag inte kanonkulan. Duktig idiot!
.

.

.

.
Trots att jag inte var så dålig idag har slappisen Sandrah ändå spenderat dagen i sängen för att sen krypa iväg och våldgästa Linn men godis och cola i högsta hugg. Nu är det bara att hämta nya krafter inför sista veckan innan lovet. Praktik och någon slags deff med träning varje dag är planen. Hemma lär det inte bli många knop gjorda förutom jobb och förhoppningsvis fest med en massa underbara och efterlängtade vänner! Tjiho!

5 kommentarer:

  1. Shit va snygga vi är då! Tack för en jävligt nice kväll. Hug

    SvaraRadera
  2. Ja snart får vi busa ihop igen!!! Jag kommer som sagt hem på annandagen...förbered dig på att få se min vackra nuna mer än ofta under detta "lov"..haha!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. jossan- Eller hur!!? SJUKT snygga allihopa! Tack själv för en grym kväll!

    Fia- längtar massor! ja vi ska busa så mycket vi bara kan! KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Ja supersnygga är ni! Och kul har ni ser jag:)

    SvaraRadera
  5. Maria- haha, ja kul var det och snygga var vi! iaf för en sekund ;P

    SvaraRadera