söndag 7 december 2008

helgen som var

Helgen var varit så vit som det bara går. Min kropp tackar och bockar för det. I fredagskväll somnade jag typ 21 i soffan och vaknade halv 12 på lördag fm. Tror att nån behövde ta igen förlorad sömn... Gårdagskvällen spenderades hos Linn med diverse onyttigheter. Mycket trevligt. Som vanligt.
.
Annars har helgen innefattat både en och 75 diskussioner om självdestruktivitet(?). Något som undertecknad tycks vara expert på. Den stora frågan är för tillfället "Hur illa kan man tycka om sig själv?"
.
Har länge försökt hitta tillbaka till mitt gamla jag och tycker väl att jag idag lyckats hyffsat bra ändå. Men vad gör man om man inte gillar sitt nygamla jag? Skulle vilja att någon bara vände ut om in på mig och mina tankar och analyserade sönder mig och gav mig ett recept på någon slags lösning för hur jag ska deala med mig själv och mitt liv och bli mitt ultimata jag... Någon frivillig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar