söndag 28 december 2008

JULDISCO

Ja, herregud, igår var det alltsåfest igen! Klassiskt juldisco på Marité. Jag var inte alls i form för någon fest egentligen med tog mig såklart i kragen och begav mig ut ändå. Att jag inte var inte freshaste tjejen för kvällen behöver jag kanske inte säga något om. (Förkylningen hade igår tagit nya former och gett sig på ett öga i någon slags ögoninflammation. Tack för det! Dock verkar det idag om att det var falskt alarm. Snörvel och hostande är kvar och rösten är fortfarande borta...) Kanske var det just därför jag kom hem med endast 4 kort i kameran och inte ett enda på mig. Lika bra det! Tackar mig själv att jag hade huvudet i behåll trots dimman.
.






Och åter igen konstaterar jag att jag har de bästa kompisarna och åter igen gör det lite ont i hjärtat då jag påminns om hur länge det är mellan gångerna vi ses och hur mycket jag saknar dem där emellan. Varför kan man inte få samla alla sina kompisar, familj och annat roligt folk i en och samma stad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar