torsdag 25 december 2008

Julen 2008

Vi åt först grötfrukost hemma med familjen.


Sen bar det av till fika hos farfar som inte orkade komma till oss.



Fina farfar i full sjå att skrapa lotterna från mig och lillebror.

Efter att ha släppt av pappa på jobbet åkte vi andra till momma
och gammelmomma för julmiddag.



Lillebror och gammelmomma (93år!) myser i soffan till Kalle Anka.

Hemma var även Djävulskatten finklädd!
(Inte helt omtyckt men tillslut gillade han läget och stoltserade med flugan runt halsen)

När pappa väl kommit hem vid 22-tiden var lillebror tomte.


Som vanligt fick jag en massa massa grejer.

Allt jag önskade mig faktiskt. Ja förutom ett Playstation då.

Men det önskade jag mig mest på skoj i brist på idéer...

Pengar, pengar, pengar
Dollar till N.Y-resan
USB-minne
större minneskort till kameran
träningslinnen
strumpor och träningsstrumor
Ansiktsrengöringskit
Mascara
Presentkort på Make up store
Presentkort på Stadium
Adidassneakers
Almenacka
Ny handsfree till mobilen
.
.
Jag är mer än nöjd!!!

2 kommentarer:

  1. God Jul på dig Sandra!! Sune var verkligen superfin i med sin fluga, vart har du hittat den?? Har letat som en tok efter en sån till Oliver =) Måste ses här i mellan dagarna!! Kraam

    SvaraRadera
  2. therese- god jul kompis! Flugan är från RUSTA från förra året. Den följde med i nåt sånt fånigt smokingkit. Imorrn är det fest vettu! Det kommer bli grymmans! KRAM

    SvaraRadera