måndag 8 december 2008

jävla kärring

Mmmm, det är jag det tydligen! Förra veckan var det en pojke som tyckte att "Fröken snackar skit!" när jag körde något slags pepp-talk i positivt tänkande och denna veckan är jag en kärring. En stor, stark och läskig 6:a fick nåt frispel och lackade ur på lilla mig. "Jävla kärring" "Håll käften" och "blöbblöbblebbleb" är tydligen sånt man ska behöva ta som lärare. Ingen utav barnen i min klass dock men ändå. Jag svarade med att försöka ruska vett i pojken med orden "Unge man!? SKÄRPNING!" Haha, jodå Suratanten Sandrah på 65år har varit i farten igen! Men vart tusan är all hyffs och fason!!?

2 kommentarer:

  1. Haha, det e bra Sandra! På dem bara! =D

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. fia- haha, eller hur!? De ska veta hut! :P KRAMAR

    SvaraRadera