tisdag 30 december 2008

Hej, jag kan inte jobba idag för jag är för ful...


.
Det finns fuldagar då man kanske har en bad hairday, en liten finne som stör eller kläder som inte sitter som de ska eller bara inte gillas. Och så finns det F u l d a g a r ! ! ! Idag är en sån dag. Länge sen jag var så f u l . Jo, det är fasen i mig sant! Fjunigt hår med världens utväxt (vilken panikfärgas i skrivande stund), torr i hela ansiktet plus några extra torra fläckar lite här och var, röda blanka ögon a la bakislooken, röd snytsårig näsa, torra läppar med härlig självspricka. Ja, plus det härliga hostande, snorandet, snörvlandet och kraxandet/väsandet då! BUHU! Sådana här dagar önskar jag att man fick vara hemma från jobbet. Inte behöva stå och försöka se representabel ut, för det är faktiskt omöjligt. Skrämmer och äcklar nog kunder mer än nåt annat faktiskt. Neee, kalla mig fåfäng (det är jag ju också iofs...) men jag skulle faktiskt kunna skippa jobbet sådana här dagar då jag är butt-ugly! Så det så. Men nu gjorde jag ju inte det utan sa det första jag gjorde när jag kom till jobbet att "Göm undan mig i ett undansymt hörn idag är ni snäll!" Inga konstigheter alls. Nu har jag iaf två dagar på mig att shape it up. Nu jäklar...

3 kommentarer:

  1. Tror jag inte ett dugg på! Du är alltid lika snygg:). Gott nytt år på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hejje homie!
    Gott nytt på dig! Min mobil har pajat och sen har jag varit fast i en stuga ett dygn med nollmottagning, kul jul!? Nu sitter jag här med kniven mot strupen och försöker att komma på vad specialpedagog heter på engelska? Ngt förslag? Jodå imorgon ska uppsatsen in då...suck å stön! Vägrar gå å lägga mig förrens det e färdigt, goddamnit vägrar vakna imorgon å ha det hängandes över mig! Weeeiiih, snart ses vi i The city of K! Huggies på dig!

    SvaraRadera
  3. Kamilla- inte för att jag var ute med håven men tacka iaf. Men tro mig- jag var ett vrak!
    Limpovic- Du kommer lyckas utmärkt med arbetet! Lovar! Och tjoho snart ses vi igen! In the sweet fabulous wonterful city of K!!! HUGGIES

    SvaraRadera