torsdag 13 november 2008

STHLM söndag

I söndags var vi kanske liiite slitna ändå trots att det inte var bubblan på lördagen. Vi begav oss till söder för min favoritpizza!
.
.
Efter den lilla minipizzan för skandaldyr peng blev det en promenad mot Gamla stan.
.
.
.
Så himla mysigt att strosa omkring på de smala gränderna bland de gamla fina husen.
Där vill jag bo!
.
.
Självklart blev det en fika också. Även denna gång blev det den klassiska bollen som hon bakom disken envisades om att kalla negerboll. Kändes inte riktigt okej.
.
.
.
Eftersom jag inte riktigt hade kollat upp tågen så noga slutade det med att jag fick ta buss hem i 4½ timme. Inte jättekul direkt. Särskilt inte när människan bakom mig satt och käkade snickers hela resan och förpestade bussen med jordnötslukt. UÄCK! (iaf under en hel bussresa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar