onsdag 5 november 2008

Aj

Idag var jag upp på vinden och hämtade ner både min och Djävulskattens resväska. För nu när jag ska åka till storstan måste ju även han ut på äventyr. Snälla Sarry ska ta hand om honom över helgen. Hoppas han sköter sig så jag slipper skämmas...
.
Han hatar ju att va i den väskan, men jag tänkte ändå att vi skulle testa den idag så den fortfarande var okej. Efter många om och men var han i, men jag såg väl ut ungefär såhär. Gruvar mig lite för att packa ner honom igen och låta honom sova borta, men det var enda lösningen om stackarn inte skulle få vara helt ensam hela helgen förutom några minuter per dag då någon skulle komma och mata honom. Men jag tror det kommer gå bra! Det måste det göra!
.
Hur som helst är jag helt överspänd över stockholmsresan. Ska bli så himla kul och hänga med mina gamla vänner igen. För det är inte bara Fia jag ska hälsa på utan Therese kommer också dit! Herregud, vad bra vi ska ha det!
.

Nu blir det friskis och svettis för mig! Med betoning på s v e t t i s !!!

2 kommentarer:

  1. Kör du med danspasset nu me eller blandar du lite? Jag funderar starkt på att köra ett danspass o se om det är lika kul som jag tror... Har dock inget sällsis så man får våga sig dit själv :-D
    Hoppas din träning gick bra, kram!

    SvaraRadera
  2. emma- jag har kört lite av varje: medelgympa, skivstång och bålträning har jag väl varit mest på. Danspasset är inte svårt på något vis utan mest hoppa skutt och ha kul! Våga testa! Det fixar du!

    SvaraRadera