onsdag 12 november 2008

Alla dessa tankar...

Ja, då var jag inne i en sån period igen. Blir så less på mig själv. Tråkar ut mig själv med mina uttjatade tankar. Bla bla bla... Tänker på livet. Vad som varit, vad som är och vad som komma skall. Vrider och vänder. Tänk OM... Tänker på hur livet kanske sett ut om jag och Krizzy mfl hade flyttat till Gbg efter gymnasiet, om jag inte träffat MrEx, om jag hade pluggat i Uppsala när jag kom in där, hur det hade varit om jag flyttat härifrån karlstad när jag vantrivdes som värst... MEN nu är det ju som det är. Det som varit har varit och de beslut som fattats går inte att ändra på. Men jag kan ändå inte låta bli att tänkta på det. Och ännu mindre på hur livet kommer bli. Helt överspänd över vad som kommer bli i framtiden. Jag undrar hur det ser ut om tex fem år. Hur som helst hoppas jag att det blev som det skulle och att jag är nöjd. Bla bla bla. Zzzzzzz

4 kommentarer:

  1. jag tycker att det är intressant att läsa om dina tankar. tror att de flesta tänker så där då & då... bara det att de flesta är inte lika öppna och ärliga som du. det är en fantastiskt bra egenskap du har tycker jag! ofta blir det ju lättare att sortera tankarna om man uttrycker dem o sätter ord på dem. kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Marie- tack fina du för snälla ord! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan trösta dig med att jag är ännu mer deprimerad. Jag kommer nog inte bli färdig förrän till sommaren. Det blir nog en uppsamlingstermin nu till våren, eller om jag läser nåt annat istället för matten. Jag klarar inte den!!

    SvaraRadera
  4. kamilla- shit vad trist för dig! Du skulle haft nån att plugga matten med som kan hjälpa dig! Lovar att du kan- innerst inne!

    SvaraRadera