måndag 10 november 2008

STHLM fredag

På fredagen var jag uppe med tuppen vid 05-tiden för att ta tåget kl 06. Väl i sthlm köpte jag världens godaste McToast för att sedan bege mig. Efter att ha virrat omkring en stund och letat efter min vanliga utgång på centralstationen var jag tillslut tvungen att fråga om vägen ut. Till mitt försvar måste jag berätta att de byggt om. Lite. Tillslut var jag i allafall på väg mot Odenplan. Där mötte Therese upp mig för att sedan ta mig till Fias crib. Där bjöds på frukost och sen begav vi oss till Söder för att möta upp Fia på hennes lunch.
.
.
.
Sen drog och och Theres på lite spaning på söders gator med globen i bakgrunden.
Dagens kändisspaning- Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren och Kim Sulocki.
Väldigt hett!
.
.
Två söta hundar.
En i provhytten på MONKI och en härligt aprikos liten sak.
.

Sen blev det Afterwork med lite öl på Fias jobb med hennes arbetskamrater.
.

.
Väl hemma blev det Idolmys med kött, potatisgratäng, goda såser
och massa godis! Hur gott som helst! Och det är för övrigt cola i mitt glas.
(slår rödvin alla dagar i veckan! Så det så!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar