söndag 23 november 2008

alla som inte dansar...

Ja, igår var det fest igen. Först förfest hemma hos Ulrika och sen till arena för spelning med Maskinen. Kvällen slutade dock på månen trots allt där det dansades loss för fullt. En kul och bra kväll!
.
Ulrika fick försenad klassisk födelsedagspresent av mig och linn.
.
.
.
(notera mina ap-händer!!!)
.
.
Efter lite krångel med att komma in på Arena fick vi äntligen dansa loss
lite tillsammans med kidsen. Medelålder: 19år.
.
Maskinenspelningen var 30 bra minuter av röj. Kidsen var galna.
.
Väl på månen var det bubblan igen...
.

...som synes!!! Vi hittade en kompis tydligen. Herregud.
.
Dagen har annars spenderats nedbäddad i sängen med sex and the city på datorn ätandes förra årets gamla pepparkakor. En lowpoint, Ja! Men jag hade som inga planer ändå. Imorrn börjar slutpraktiken dock. SUCK. Känner mig inte alls peppad. Får jobba på det.

2 kommentarer:

  1. BUBBLAN it was! Jodå polare kan man la inte ha för många av eller!?

    SvaraRadera
  2. limpis- jotack, bubblan e mitt mellannamn numera tror jag :S Och mer kompisar till oss! Speciellt av detta slag i 30+. Det e grejjer det :P

    SvaraRadera