måndag 24 november 2008

det blev mycket nu...

Idag var första dagen på 5 veckors slutpraktik. Ojojoj är det enda jag har att säga om saken. Inkastad direkt i hetluften. I vanliga fall har jag kanske hållt i 4 grejer per vecka och nu ska jag då hålla minst två lektioner per dag. My oh my. Det är väl och för sig inte mer än rätt då jag faktiskt ska föreställa klar lärare om bara ett par månader, men ändå. Så imorrn är det jag som ska hålla i en geografilektion om Nederländerna. Jag har ju faktiskt varit där men det känns som att det jag vet om tex Amsterdam inte är något för barnöron... Så ikväll är det jag som ska läsa på!
.
Annars ska det hinnas med matlagning, träning och även förberedelser inför musikquizzet på onsdag då det är jag som är mazter. Kan gå precis hur som helst. Men jag är pepp.
.
Det gamla hjärnspöket tänker jag inte bry mig om eller bjuda på heller för den delen. Ska försöka vara en sk stor människa. Lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar