söndag 2 november 2008

shit shit shit

Ja, shit alltså! Vilken dag. Lite schleten kanske... Igår hade Greniz med fru fest där det bjöds på snittar och drink. Mycket trevligt!
.
.
innan bubblan...


Linn var med!
Efter ett tag bjöds det på vällagrad tequila...
Det var väl ungeför där som det började spåra ur.
Linn var skeptisk och hade det goda omdömet att avstå.

Till skillnad från vissa...
Urspårning- varsågod:




.

Men vad grymt roligt jag hade då! Efter otaliga shotar av diverse begav vi oss till månen. Det var vad jag trodde iallafall. Påväg dit försvann tydligen den ena efter den andra och tillslut var det nog bara jag och Tias som gick på månen. Jag trodde alla gick dit jag, så glad i hatten var jag. Väl inne på krogen hängde jag med Sarry och lyckades på nåt vis få med mig hennes mobil hem. Samma mobil som jag hjälpt till och leta efter men som då alltså låg i min ficka. Hrm.
.
Och i morse fick jag ett mystiskt sms från nån camilla som berättade att hon hade mina grejjer. Fattade ingenting. Neee, men då hade hon hittat min kamera, idkort och visakort utanför hennes trappuppgång. Så dom hade jag tappat vid grannhuset på väg hem i natten... Vilken tur att det var en bra människa som hittade det, annars hade jag ju aldrig fått tillbaka allt. TACK!
.
Ja, jag behöver ju inte säga att jag var kanonkulan igår. OH MY GOD! Sprit alltså. Suck. Och jag önskar att jag kunde säga att det är lääääänge till nästa alkoholintag men kommande två helgerna är redan inbokat för fest. Bara att ladda om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar