fredag 21 november 2008

morr. igen

Idag fick jag även halva klassen emot mig då jag under våra diskussioner om filmerna bara pratade rätt ut. Givetvis väntar jag på en lucka och ett bra tillfälle att uttrycka min åsikt men vissa kör tydligen på räcka upp handen-varianten vilket bara känns löjligt när man inte ens är 15 pers. Själv tycker jag att man borde kunna diskutera och säga sitt ändå (som vuxna människor) men tydligen upprörde det många. Inte så att de säger något högt. Nejnej. Utan de sitter och muttrar i ett hörn och säger något lite extra högt när det är dags för rast så att man ska "råka" höra. Såklart! Under andra delen av redovisningen kontrade jag såklart med varianten att knipa totaltkäft och inte yppa ett ord. Mycket moget, jag vet, men K o m i g e n !!! Orka sitta och tjura istället för att säga till att man tycker att upplägget är fel. GAAAH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar