onsdag 12 november 2008

STHLM lördag

I lördags var det dags för the big shopping. Dock är ju jag pank så det blev inte så mycket handlat. Bara lite panikshopping i sista minuten då jag inte hade med mig någon fest-outfit för kvällen. Blev såklart även en liten fika på stan.
.
.
Klassikern Chokladboll och cola! Godaste bollen på länge! (Jag är expert)
.
.
Efter en pizzamiddag var det dags för piff.
Det skrattades till tårar när fia fick lite problem med påklädningen.. HAHA.
.
.
Festi Festi!
.
.
Fias skolkamrater från Växjö gjorde oss sällskap.
.
.
Vi drack världens godaste jordgubbsdrinkar!
.

.
Killen med röjsågen som lämnade festen med dunder och brak med orden:
"Jag står inte ut en sekund till med den här tjejen!!!"
Tackar tackar...
.

.
Sen drog vi tjejer till ett ställe i stureplanstrakten där vi betalade 200spänn
för att omge oss av killar i kostym med campagne på kylning och dansa på världens
minsta dansgolv. Inte min påse chips som ni förstår men det var kul ändå!
Kändisar som Blondinbella, Sofi Fahrman och Kicki Berg var också där.
Sofi var överraskande kort.
.

.
Pga priset på inträdet var det bara att stanna kvar tills det stängde.
Vi begav oss hemåt i regnet strax efter 03.
.

.
Påväg hem för god hamburgare och sen hopp i säng!
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar