onsdag 11 februari 2009

a trip down memory lane...

Att det i år är 10år sen jag gick ut 9:an känns helt overkligt och 9:an känns sååå långt borta! Känns som hundra år sen och absolut inget jag längtar tillbaka till på något vis. Högstadiet var inte hemskt på något sätt utan mest bara tråkigt. Därför ska jag inte heller gå på den reunionträff som är i mars. Känns inte aktuellt för 5öre.
.
Hur som helst slog det mig för någon dag sen när jag pratade med min gamla kompis Seb som jag hängde med på gymnasiet att det i år också är tio år sen jag började gymnasiet!!! (Jag och Seb satt och skrev små roliga lappar till varandra varje lektion... hrm, seriöst och bra men ack så kul) Det däremot känns som igår och som en tid jag gärna skulle göra om! Tre år fyllt av en massa underbara människor som fick mig att skratta och må bra!
.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar