onsdag 4 februari 2009

ja se killar...

Idag påväg hem från jobb stod jag och väntade på bussen tillsammans med två killar i 16-17års åldern. Helt ogenerat hade de lite killsnack med mig som dessto mer generad tjuvlyssnare. Trodde inte ens killar körde snack a la typiskt tjejsnack om det motsatta könet, olycklig kärlek, sex och hångel. Ännu mindre i nyktert tillstånd, mitt på dagen helt spontant med en typ kompis kompis. Men jodå:
.
Kepskille 1- Ah, men jag hängde med en tjej i typ 3 veckor, sen strulade vi och hon sov över hos mig. Och sen säger hon att hon bara vill vara kompis liksom.
Kepskille 2- VA!!? Hade hon inte kunna sagt det tidigare då!?
Kepskille 1- Jo, jag vet. Men hon sa att hon ville testa och se hur det var...
Kepskille 2- Mäh! Fy fan...
Kepskille 1- Jo, men det värsta va att hon sa att hon måste vara helt fuckad i skallen eftersom hon tyckte jag var precis en sån som hon ville ha och skulle ha...
Kepskille 2- Vafan e hon dum? Varför gör hon så för då?
Kepskille 1- Nee, jag fattade ingenting.
Kepskille 2- Asså, det blir ju inge Nobelpris för henne iallafall!!!
.
Haha, ja jag säger då det...

2 kommentarer:

  1. Oh my good!!! Shit kan killar i tonåren snacka känslor. Undrar om detta gäller i andra landskap också eller om det är ett värmländskt drag!? Jag är imponerad lamansikte som jag är!

    SvaraRadera
  2. limpis- neee, jag fattade ingeting!!? helt chockskadad! Jag e ju också impad såklart! En värmalndspöjk till över någon ;)?

    SvaraRadera