söndag 8 februari 2009

en fest och 107 bilder senare...

Igår hade vi lite födelsedagsfest för Krizzy som fyllde år i veckan. Först middag på Alfies sen lite fest hos mig och slutligen shake it på månen. Trots diverse en riktigt rolig kväll!
.
.
.
.
Jag körde hundfrisyren och var allmänt obekväm hela kvällen men det var bara tvunget att funka
för hårbollen måste bort! Eller åtminstonde ha en avbytare.
.
.
.
.
.
.
.
Becca visar den lilla hörnan uppe i rockbaren där det brukar kunna hända både det ena och det andra. Men inte igår. Eller..?
.
.
.
.
Eheee, ja...
.
.
.
Dags att gå hem kanske?
JO!
.
.
.

.
Med glimten i ögat?
T r ö t t och uppenbart s c h l e t e n !!!
.
.
När jag tillslut kom hem någon gång efter tre satt det en kille i trappuppgången som skrämde slag på mig! Men han väntade tydligen på en tjej som skulle bo mitt emot mig. Jag berättade att det bara bodde en kille där och då undrade han om jag ville ha sällskap istället..? WTF!!? Jag skyndade mig in men en stund senare knackade det på dörren. En halvtimme senare knackade det en gång till. Oh My God! Fem-i-två ragg har man ju hört men fem-i-fyra ragg??? Tack men nej tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar