tisdag 3 februari 2009

OH NO!

Ibland (okej, ofta) dagen eller ibland någon dag efter man vart ut på galej får jag flashbacks från festligheterna som gör att jag bara skriker rätt ut oavsett vart jag är. Ni vet en minnesbild som bara ploppar upp från ingenstans!?? Ofta en pinsam sådan tyvärr. Efter torsdagens fest ploppade det upp en bild där jag ser mig, linn och ulrika stå och dansa tillsammans med två...väldigt storvuxna killar som ser ut att vara 16år och gå fordonsprogrammet. Suck. Och jo det var tyvärr sant. Det var tydligen vad som erbjöds på stället...
.
Det var urusel musik på Arena i torsdags dessutom. (E-type på krogen är under några som helst omständigheter inte okej!!!) Och är det något som kan få mig på dåligt humör ute så är det just det! Så pass att en för dålig låt kan göra att jag bara vänder på klacken och går hem. Men i torsdags då skakade jag tydligen rumpan till denna fantastiska låt:
.
.
.
Ehhee...

5 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej Jag blir generad bara jag tänker på det. Vad ska man säga? Riktigt illa:)

    SvaraRadera
  2. Kamilla- Jotack! Jag vet! RIKTIGT ILLA! BUHU!!!

    SvaraRadera
  3. Det här är the dance of shame..boooooooooo på oss tre..

    SvaraRadera
  4. Jag är alltså anonym om ni inte visste det då!?

    SvaraRadera
  5. limpovic- dance of shame e ju bara förnamnet! Ett högt och ljudligt BOOOOOOOO på oss alltså. FY!

    SvaraRadera