söndag 15 februari 2009

Sicken fest!

Alla Hjärtans Dag blev en riktigt bra dag trots det faktum att jag är singel. Jag firade tillsammans med några av de allra finaste jag vet så det kan egentligen inte bli så mycket bättre än så! Hur som helst var jag kanonkulan de luxe och hade en jäkligt grym kväll!
.

.

.
.
.
Tias var ensam tupp och nöjd såklart!
.
.
.
Och det var väl ungefär här bubblan övergick till kanonkulan...
.

.
.
.
Mot månen!!!
.

.
Bjöd på lite hud tydligen... Inga konstigheter!
.
.
Det var en riktig brakfest med en ordentig praktkanonkula! Men det behövde jag. Nu laddar jag inför nästa helg då jag svänger mina lurviga hemma i Ösd. Kan bara bli bra.

4 kommentarer:

  1. Hey partypinglan! Du gick inte in i nåra glasväggar va ;)

    SvaraRadera
  2. fatima- ehh, vad pratar du om?? Nån glasvägg? Jag har då inget minne av nån glasvägg på typ nöjes (eller var det månen!?) som forserades med hjälp av en viss partypinglas panna... Nej nej! Vet jag inget om ;)

    SvaraRadera
  3. E det inte dags att inför en sorts godkännandekontroll från alla inblandade innan korten för alltid får cirkla runt på nätet, hur f**n ser man ut liksom?

    suck

    SvaraRadera
  4. roosterboy- Neheeedu! My blog my rules! MOAHAHA!

    SvaraRadera