tisdag 24 februari 2009

Hemma bra men borta bäst?

Jaha, då har man vart hemma en sväng då. Känns lite konstigt att ha två ställen att kalla hem. Östersund kommer alltid vara H e m men numer är ju Karlstad också hem. Hur som helst var det några bra dagar iallafall.
.
Tordagen spenderades på stan och fika med finaste Johanna som senare tyvärr skulle lämna stan över helgen och därmed missa Mias fest.
.
fredagen var det fika med papsen på stan. (Ja, mycket fika blir det!) Han e så gullig. Under förra veckan frågade han mig inte en eller två utan tre gånger: Hur går det med kärleken då? Haha Tror någon är rädd att bli barnbarnslös. Vilket givetvis inte under några som helst omständigheter kommer att ske.
.
Lördag. Mia hade ordnat finfin fest på sin storstora förelsedag. Jättegod mat, trevligt folk och en lyckad kväll! Åh, vad jag saknar dom ibland! Mina homies!
.
.
.
.
.
Födelsedagsbarnet!!!
.
.
.
.
(Jodå, jag var med jag me! Hade en extrem fulkväll dock och undvek därmed kameran så gott det gick. För en gångs skull. Ja, inte fuldag då utan en kväll utan linslusfasoner.)
.
.
Hann hänga med käre lillebror lite också. Nu ses vi förhoppningsvis i april nästa gång! Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Åhh va jag saknar H&M gänget!! Pussar

    SvaraRadera
  2. tilda- ja, eller hur! Det e ett gött gäng! Saknar dig med! KRAMAR

    SvaraRadera