söndag 1 februari 2009

jag och min kampkatt

Djävulskatten


3 kommentarer:

  1. En riktig killermachine!!!
    Fasiken va skönt det var att va hemma i helgen! Bara du som saknades! KRAM

    SvaraRadera
  2. Aj, hur vågar du?

    Jag blir typ mer och mer rädd för djur för varje dag som går. Vete tusan vad det är. Min rädsla för katter vet jag däremot exakt var den kommer ifrån. Illers före detta katt(skrälle) hade en krokodils instinkter. Den har skadat mig för livet, såväl fysiskt som psykiskt. Typ. Läskig var den i alla fall. Och ändå.. saknar jag honom ibland (R.I.P. Murre).

    SvaraRadera
  3. Fia- jo tack han e inte nådig allts! Åhhh ösd e underbart! kramar
    martin- vågar o vågar? bara att ställa upp om man vart borta allt för länge. Då måste vi ta igen förlorad lektid. och katter e lite djävulusiska överlag :P men ack så underbara med!

    SvaraRadera