onsdag 11 februari 2009

Jaaa, en lista...


DAGENS VILL HA: pengar, massa massa pengar!
DAGENS KLÄDSEL: gammal basic tröja, gamla basic jeans. För vem vill få sina vanliga kläder nersnorade och slemmade på!? Nee, just de!
DAGENS SMINK: Lite mascara. Känns löjligt att sminka upp sig för dagisjobb.
DAGENS FRISYR: Bollen. Surprise!?
DAGENS HÄNDELSE: Underbar pojke som gick klädd i blommig klänning och handväska hela dagen och var en dansande prinsessa som skulle åka till Sälen
DAGENS LÅT: Alfons theme
DAGENS PLANER: Slappa och kolla på Topmodel hos adoptivmamma
DAGENS SAKNAD: Lillebror!!! Och barn jag jobbat med hemma på somrarna
DAGENS DUMMASTE: Kom på att 1-3åringar kanske inte är min påse chips...
DAGENS SJUKA: Lever fortfarande med ett köttsår i halsen. suck
DAGENS DROG: Musik. Alltid musik.
DAGENS ROLIGASTE: Ett paket från mamsen
DAGENS FAVORIT: Min fåtölj jag snott från vinden av nån granne...
DAGENS KÖP: bussbiljetter
DAGENS GODIS: Inget faktiskt. Men lär bli.
DAGENS HUMÖR: Obekväm, chockad och trött
DAGENS ORD: "Men nu tror jag väl!!?"

3 kommentarer:

  1. Listor är kul! Jag snor den. Tack så möe:)

    SvaraRadera
  2. kamilla- sno på du! Jag snodde ju den från Marie så...
    marie- eller hur! Snodde den av dig. Hoppas det var okej!? :)

    SvaraRadera