onsdag 21 januari 2009

vendetta

När jag förra veckan fick ett brev hem från Kronofogden stannade mitt hjärta i ett par sekunder innan jag upptäckte att det faktiskt kommit fel. Men när jag idag fick ett brev från Inkasso var det ingen idé att slänga det till grannen, nejnej, för det var till m i g. Tydligen hade mitt konto varit tomt då autogirot skulle dras i december. Jag skickade genast iväg ett argt brev till Com hem och undrade vad i h*lvete de höll på med och varför jag inte kunde få en vanlig schysst påminnelse utan Inkassos inbladning och diverse straffavgifter. Deras svar var då att de försökt dra pengar från mitt konto två gånger och visst skickat påminnelse. Yeah right! Det vet jag verkligen inget om och efter lite om och men och hårda ord från min sida tog de tillbaka sitt inkassokrav. Than God! Go Sandrah! Det finns mycket jag saknar men en betalningsanmärkning är inte en utav det faktiskt.

1 kommentar: