fredag 2 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!!!

Nyår firades hemma hos Therese och Ajje i deras nya hus(!!!). En trevlig och alldeles lagom kväll för mig och min sjuka kropp.
.
.
Knodd och jag förbereder lite av kvällens goda mat. Jag gjorde i och för sig inte mycket mer än att just mosa jordgubbar, men var sedan diskare. Jag är en mästerdiskare för övrigt.
.
.
.

.



.
Efter den lyxiga trerätters middagen var det speldags till min stora förtjusning. Vi spelade Party Alias och jag var övertaggad som vanligt men är man tävlingsmänniska så är man...
(Och ni i Karlstad- mer spelkvällar tack!)
.

.
Gissa vilka som vann? Jodå. Såklart!
.

.
GOTT NYTT ÅR!!!
Efter tolvslaget åkte vi in till stan och medan de flesta gick ut traskade jag nöjd och glad hemåt. Om än sjuk.
.
.
Och om ni, mot förmodan efter att ha sett kvällen frisyr, fortfarande undrar varför jag aldrig har utsläppt hår:
.


.
.
Say no more.

3 kommentarer:

  1. Skämtar du eller?? Tyckte du var skitsnygg i håret och du passar verkligen i utsläppt, tro inget annat tjejen!
    Tyckte också att håret såg så glansigt ut, har du glansspray i eller är det naturlig glans? :-)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. U go girrl! Hör´t va hett kände knappt igen dig heting! See u soon!
    huggies

    SvaraRadera
  3. Emma- neee, jag gillar det inte alls men tack iaf! Inget glansspray används dock hårspray- vanligt hederligt PROFFS. Tack och GOTT NYTT på dig!
    Limpis- neee, jag känner ju knappt igen mig själv- och det är ju Aldrig bra ;P huggis

    SvaraRadera