söndag 18 januari 2009

fredag- E X A M E N !!!

Jo, det är sant! I fredags tog jag tydligen examen vid en cermoni uppe på skolan. Aulan var så full att allas anhöriga inte ens fick plats! Thank god säger jag bara att inte mina päron mfl åkt ner 60mil för att inte ens plats på min examen!!! Katastrof!
.
.
spända...
.
.
Upp så scen och ta emot diplom.
("Diplomet" som bestod av inget annat än en examensansökan- tackar!)
Sen känns det ju också som ett jäkla hyckleri och ha examen när man inte fått betyg i alla kurser än, men men...
.
.
För vi har tagit examen...
(Ja, inte vackraste lilla Leon då såklart)
.

.
Sen bar det av till adoptivpäronen där det bjöds på skumpa...
.

.
...och jag spottade inte i glaset såklart!
.
.

.
Mer uppställt ospontant kort får man leta lääänge efter...
.

.
Sen dansade vi oss bort till koriander...
.

.

.

.
Jag träffade fina Fatima inne i dimman...
.

.
Jodå, så att...
.
.
Ännu en lyckad kväll i goda vänners lag!!!

2 kommentarer:

  1. Dang... Grattis!!!
    Examen alltså.. Svårt att tänka mig in i situationen. Känner du dig som en ny mänska?

    SvaraRadera
  2. martin- thanx! Och jo, jag känner mig som pånyttfödd! Som en 100gånger bättre version av mig själv! Eller inte :S

    SvaraRadera