söndag 4 januari 2009

Bydalen t/r

Igår var jag, Fia och Theres en sväng. Underbart väder- kallt men tillslut soligt. En väldigt kort sväng blev det. Hela 5 åk åktes. Detta pga diverse olyckliga och oturliga omständigheter. Det var nysnö och opistat så backarna liknade mer puckelpist, min bindning gick sönder efter en liten vurpa vid andra åket och Fias hyrpjäxor gav kramper de luxe. Min bindning lyckades servicekillen fixa lite halvdant och sedan avsluta med orden "Jag skulle inte åka på den här om jag var du..! Vi åkte några åk till iallafall men det kändes lång ifrån säkert och Fias stackars fötter pallade inte mer så efter en dag med lite åkande och mycket fika begav vi oss hemåt. Kul att åka iväg men ack så trist att det inte blev mer brädåkande.
.
.

.

.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar