onsdag 28 januari 2009

utmanad

Blev utmanad av Kamilla att skriva sju personliga sanningar om mig själv så here it comes:
.
- Sover gärna mycket och länge och kan sova överallt. Ute, inne, sittandes, liggandes, hårt eller mjukt spelar ingen roll- jag sover! På skolan har jag sovit på både på föreläsningar och i biblioteket...
.
- Gråter alltid när jag är arg, ser förlossningar eller djur som far illa på tv.
.
- Har skrivit dagbok sen jag var sju år. En massa böcker med en massa pinsamheter. De senaste åren har tankar och känslor istället hamnat i olika bloggar.
.
- Favorittidning: Café
.
- Har en del tvångstankar. En liten är att bara gå på det vita på övergånsställen.
.
- Hatar att vara ensam. Alltså inte singel-ensam (living the dream. Moahaha) utan bara ensam. Klarar två dagar sen blir jag galen. Därav djävulskatten. Han får stå ut med diverse när jag blir uttråkad.
.
- Älskar tecknad film.
.
.
Om nån känner sig utmanad- shoot!

2 kommentarer:

  1. jag känner verkligen igen mig i det där med att somna var som helst. när jag gick sista året på gymnasiet hade jag praktik på skivaffären 3 dagar varannan vecka. det var sjukt jobbigt med så långa dagar o jag blev jämt supertrött. när det var dags för lunch fick vi som hade praktik inne i stan gå o äta på skolan, då brukade jag ibland låsa in mig på toaletten o sätta mig på toalocket o ta en tupplur ;) detta retar min sambo mig fortfarande för...

    SvaraRadera
  2. Marie- att kunna somna överallt är fasen i mig en konst. Kan vara hur bra som helst samtidigt som jag ibland kan bli så trött att jag MÅSTE sova. Går inte att hålla sig vaken. TYp som att gå och sätta sig på toaletten o ta en nap... Inga konstigheter :P

    SvaraRadera