torsdag 15 januari 2009

fantastiska jag!

Ja idag har jag visat prov på studieteknik utan dess like. Under 9 timmar uppe på universitetet lyckades jag knåpa ihop hela två (!!!), just det- T V Å !!!, sidor!!! Ja, det är ju inte mer än att man blir lite stolt... Efter 3½år av pluggande sitter jag alltså fortfarande i sista sekund och gör allt annat än att göra det jag ska. Kolla mailen, facebook, göra playlist med bra musik, kika bloggar, kolla mailen, aftonbladet, mailen... Ja, det är ta mig tusan pinsamt! P i n s a m t! Jag blev ju klar men huuu vilken tid det tar. Inspiration? Effektivitet? Karaktär? Vad är det?
.
Hur som helst, imorrn har vi någon slags avslutning i aulan. Allas familjer ska tydligen vara där. Inte min dock. Jag sa åt dem att vi skulle ta firandet senare istället när de kommer ner i vår. Men jag har ju mitt kära adoptivpäron att hålla i handen imorrn iallfall! Sen blir det fest! Helgen bjuder på en dubbeldusch! Jag är spänd!

2 kommentarer:

  1. Mrs.Adoptivpäron16 januari 2009 kl. 01:28

    Adoptivpäronet är späääänd på vad dagen kommer att bjuda på!

    SvaraRadera
  2. mrs.adoptivpäron- jag e också spääääääänd!!!!!

    SvaraRadera