söndag 11 januari 2009

EXAMENSFEST

Igår var det examensfest med diverse människor från åren som varit. En trevlig kväll, även om jag var besviken på maten.
.
Först var det förfest med lite bubbel här hos mig.
.
.
.
.
.
(Fråga mig inte när jag skaffade löständer...)
.
Sen bar det av till festlokalen där kvällens Mål och riktlinjer för festen presenterades.
Have to like torr lärarhumor!
.
.

.
Efter middag med trevliga bordsdamer var det dags för lite tal och lekar.
.
.
Greniz höll tal.
.
.
"Mr Dirty" var taggad som få vid musiktävlingen.
(Finns även en video Tias- YouTube nästa!)
.
.
Sen var det norsk karaoke. Superkul men ack så svårt!
.
.
Efter lite dricka var det några som spårade ut och lekte loss med bordsdekorationen.
.
.
Efter bra många timmars av minglande med gamla klasskamrater drog jag och Linn till månen.
.
.
Väl på månen bjöds det till dans och på väg hem var det inte långt ifrån att jag slängde mina nya högklackade skor ner i älven. Aldrig mer! Tacka vettja sneakers!
.
Idag låg jag i sängen till tre för att sedan masa mig över till soffan och sova ytterligare i 6(!) timmar. Sliten med andra ord. Men inte så farligt som det låter. Kvällen har spenderats med lite Sex and The City maraton, godis, cola och chips. Precis som det ska vara.

6 kommentarer:

  1. När ångesten precis lagt sig i dvala väcker du den på de mest abrupta sättet... jag räknar givetvis med att de INTE finns ett sådant klipp på youtube (på mig iaf). Lugan mina svaga nerver nu and say it isn't so

    SvaraRadera
  2. GRATTIS TILL EXAMEN my dear friend!
    Blir nog allt en flaska rosa skumpa när vi ses nästa gång! ;-) (allt som kan firas skall firas ordentligt!)
    KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. tias- haha jodå, youtube nästa :P kan dock lugna dig med att det inte är dirty-låten du kör då utan annan oidentifierbar låt!
    fia- tack så mycket! Än ska jag dock inte ropa hej för jag har mycket kvar att göra tyvärr, men jag kör på ändå! Klart vi firar när vi ses igen! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Åh va roligt för er! Va fina ni är! Jag är stolt över er och samtidigt ledsen över att jag inte var med er. Men det blir snart min tur oxå.

    Kram1

    SvaraRadera
  5. Grattis till examen! Shit, jag fattar inte att vi är där. Vad händer nu? Själv flyttar jag till sthlm utan jobb och utan bostad som en annan 17åring. Var ska du?

    SvaraRadera
  6. maria- tack o tack! O det e klart du skulle vart med! Men det dröjer inte länge förrän det är din tur! Går så snabbt!
    Fatima- Tackar! Nee, jag fattar ingenting jag heller! Ja du drar nu ja!? herregud! LYCKA TILL! KOmmer gå bra ska du se!

    SvaraRadera